Koszyk (0)
Brak produktów w koszyku.
WRÓĆ DO ZAKUPÓW

REGULAMIN

§ 1 DEFINICJE 

W regulaminie stosowane będą zwroty których znaczenie na potrzeby niniejszego regulaminu określone jest poniżej:

  • Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedającym umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  • Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
  • Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem http://seizo.pl/regulamin.htm
  • Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem http://seizo.pl/
  • Adres reklamacyjny: seizo studio Palusiński Arkadiusz
  • Adres pocztowy – powinien zawierać: imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
  • Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
  • Przedmiot świadczenia – przedmiot zawartej umowy.
  • Termin realizacji – Czas realizacji całego zamówienia liczony od momentu zakceptowania ostatniego projektu z zamówienia.
  • Umowa – umowa która zawierana jest poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku kupujących.
  • Cena – wartość brutto Towaru wyrażona w walucie PLN, uwzględniającą podatek od towarów i usług. Cena nie uwzględnia kosztu dostawy, który zależny jest od sposobu dostarczenia Towaru do Klienta, a także od wartości oraz wielkości Zamówienia i podawany jest przy wyborze sposobu dostawy Towaru przez Klienta. Całkowity koszt Zamówienia (tj. cena Towaru wraz z innymi kosztami, w tym kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem Zamówienia przez Klienta

§ 2 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  • Sklep internetowy seizo.pl działający pod adresem seizo.pl, prowadzony jest przez przedsiębiorcę: Palusiński Arkadiusz, ul. Braci Wieniawskich 5, 20-844 Lublin, NIP 7122321393
  • Sprzedawca prowadzi działalność gospodarcza polegająca na projektowaniu, produkcji i sprzedaży papeterii ślubnej innych personalizowanych akcesoriów dekoracyjnych i reklamowych. Personalizacja polega na wykonaniu produktu według wskazań i wytycznych  przekazanych przez Kupującego.
  • Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem seizo.pl. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej www.seizo.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
  • Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową a charakter i specyfika produktów (produkty wykonywane na indywidualne zamówienie) sprawiają że nie ma możliwości obejrzenia przed zakupem. Istnieje natomiast możliwość odbioru osobistego ale tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia i umówieniu na konkretny termin.
  • Kontakt z działem obsługi klienta możliwy jest pod adresem e-mail hej@seizo.pl oraz telefonicznie pod numerem +48 501 547 635 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 17:00.
  • Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

§ 3 Wymagania techniczne

Do płynnego korzystania ze Sklepu, przeglądania asortymentu produktów oraz składania zamówień, potrzebne są:

  • urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  • włączona obsługa plików cookies

§ 4 Sklep i usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Kupujący nie ma możliwości dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  2. Nie dozwolone jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  3. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
  4. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
  5. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie.
  6. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu.
  7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  8. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  9. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail hej@seizo.pl W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
  10. Kupujący ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupionych Towarów w Sklepie Internetowym.
    • Dokładamy starań, aby opinie publikowane na naszej stronie pochodziły od klientów, którzy zakupili nasze produkty.
    • Opinie nie są publikowane automatycznie, podlegają naszej moderacji. Opinie naruszające przepisy prawa oraz zasady netykiety nie będą publikowane.
    • Nie przewidujemy jakichkolwiek rabatów, w zamian za opinię; nie opłacamy osób wystawiających opinie.
    • Nie wszystkie opinie, które otrzymujemy, podlegają publikacji. We własnym zakresie decydujemy, czy daną opinię chcemy opublikować.
    • Opinie można dodać bezpośrednio pod produktem który się nabyło – po podanym adresie e-mail weryfikujemy czy z danego adresu nastąpił zakup w naszym sklepie.
    • Opinie ukazujące się w wizytówce Trusted Shops pochodzą wyłącznie od kupujących, którzy dokonali zakupu w sklepie internetowym. Po złożeniu zamówienia kupujący otrzymują link z prośbą o wystawienie opinii na temat zakupu.
  11. Sprzedający nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

§ 4 Składanie zamówień za pośrednictwem Sklepu 

  1. Aby dokonać zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
    • wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia oraz ich ilość
    • w razie konieczności zaznaczyć potrzebne dodatki i opcje wykończenia (koperty, wstążki, rodzaj koperty, papieru, wkładki do kopert...etc)
    •  kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka”,
    • przejść do kasy,
    • wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia,
    • wybrać sposób dostawy zamówienia,
    • złożyć stosowne oświadczenia poprzez zaznaczenie odpowiednich checkboxów,
    • kliknąć w przycisk „Złóż zamówienie”.
  2. Po kliknięciu w przycisk „Złóż zamówienie”, Kupującemu zostanie wyświetlona strona z potwierdzeniem zamówienia. Potwierdzenie zamówienia Kupujący otrzyma również na swój adres e-mail.
  3. W przypadku projektu  przygotowywanego wg indywidualnych wytycznych Kupującego, wraz z potwierdzeniem zamówienia Kupujący otrzyma formularz. Wypełnienie formularza jest obowiązkowe i niezbędne do przygotowania projektu dla Kupującego.
  4. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
  5. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4 powyżej.

§ 5 Charakter zamówienia oraz skutki jego złożenia

  1. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy ze Sprzedawcą, a stanowi jedynie ofertę zawarcia umowy złożoną Sprzedawcy przez Kupującego.
  2. W przypadku produktów niepersonalizowanych, do zawarcia umowy dochodzi z chwilą doręczenia Kupującemu potwierdzenia zamówienia.
  3. W przypadku produktów personalizowanych, do zawarcia umowy dochodzi z chwilą zaakceptowania przez Kupującego ostatecznych warunków zamówienia, o których mowa w ust. 4 poniżej.
  4. Szczegóły zamówienia po jego złożeniu, a przed przekazaniem do realizacji mogą podlegać zmianom w ramach indywidualnych ustaleń z Kupującym. W związku z tym, ostateczne warunki realizacji zamówienia, w szczególności termin realizacji zamówienia oraz kwota płatności za zamówienie mogą ulec zmianie w stosunku do pierwotnie złożonego zamówienia. Ostateczne warunki zamówienia zostaną przedstawione Kupującemu po zaakceptowaniu przez Kupującego projektu, według którego ma zostać wykonany produkt. Z chwilą akceptacji tych warunków, zgodnie z ust. 3 powyżej, dochodzi do zawarcia umowy.

§ 6 Płatność

  1. W przypadku produktów niepersonalizowanych, płatność za zamówienie możliwa jest z góry przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy albo przy odbiorze produktów w siedzibie Sprzedawcy.
  2. W przypadku produktów personalizowanych, jedyną dopuszczalną metodą płatności jest płatność z góry przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. Dokonanie płatności jest warunkiem przekazania zamówienia do realizacji.

§ 7. Personalizacja / Indywidualny projekt

  1. Przy zamówieniu dotyczącym produktów, które mają zostać wykonane według projektu indywidualnie przygotowanego dla Kupującego, Kupujący musi przekazać Sprzedawcy komplet informacji niezbędnych do przygotowania projektu. Informacje te Kupujący zawiera w formularzu udostępnianym mu przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Wypełniony formularz powinien zostać odesłany Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hej@seizo.pl
  3. Brak kompletu informacji uniemożliwia przygotowanie projektu i w takiej sytuacji Sprzedawca poprosi Kupującego o ich uzupełnienie.
  4. Przygotowanie projektu obejmuje zmianę treści, kroju czcionki na wybrany z wzornika, dodanie lub usunięcie wierszyków, sentencji, rebusów.  Zmiany warstwy graficznej wykonywane są tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Wykonanie prohektu jest bezpłatne, jeżeli zamówienie Kupujący dokona zakupu minimalnych ilości wskazanych w karcie produktu. Do pozostałych produktów projekty wykonywane są bezpłatnie od jednej sztuki. Minimalne ilości dają prawo do wykonania jednego projektu. Wielokrotność tych liczb zwielokrotnia odpowiednio ilość bezpłatnych projektów.
  5. W przypadku zamówienia mniejszej ilości gdzie nie kwalifikuje do bezpłatnego projektu Sprzedawca ma prawo domagac sie wynagrodzenia za wykonanie projektu. Wysokość opłaty  należne Sprzedawcy za wykonanie projektu jest indywidualnie ustalane i zależy od ilości i zakresu pracy przy danym projekcie.
  6. Projekt zostanie wykonany i przesłany do Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci pliku .jpg w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez Sprzedawcę kompletnego formularza, o którym mowa w ust. 2 powyżej.
  7. Otrzymany projekt, Kupujący może zaakceptować albo zgłosić poprawki. Poprawki muszą być wysłane zbiorczo w formie jednej wiadomości e-mail z listą wypunktowaną wszystkich poprawek. Poprawki mogą dotyczyć treści czyli np części stylistycznej i ortograficznej tekstu, zmiany kroju czcionki, układu tekstu, ikon w rebusach, koloru tekstu.
  8. Kupujący akceptując projekt potwierdza, że jest on zgodny z jego oczekiwaniami. Kupujący w projekcie powinien sprawdzić:
    1. poprawność danych, szczególnie jeśli chodzi o datę, godzinę, datę potwierdzenia, numery telefonów do potwierdzenia oraz innych personalizowanych treści.
    2. poprawność gramatyczną i ortograficzną tekstu,
    3. rozmieszczenie i proporcje grafik i tekstu,
    4. czytelność i wielkość tekstu i grafik,
  9. Akceptacja projektu powinna zostać przesłana na adres e-mail hej@seizo.pl W odpowiedzi prześlemy potwierdzenie akceptacji oraz przewidywaną datę wysłania zamówienia.
  10. Akceptacja projektu oznacza przekazanie zamówienia do realizacji i od tego momentu nie będzie możliwe już wprowadzenie jakichkolwiek poprawek, chyba że Sprzedawca indywidualnie wyrazi na to zgodę.
  11. Jeżeli po przedstawieniu Kupującemu przygotowanego projektu, Kupujący będzie chciał zrezygnować z realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do zapłaty Sprzedawcy wynagrodzenia za wykonanie projektu.

§ 8. Realizacja zamówienia – produkty niepersonalizowane

Produkty niepersonalizowane zostają wysłane do Kupującego lub będą możliwe do odbioru osobistego przez Kupującego w siedzibie  Sprzedawcy (ul. Braci Wieniawskich 5, 20-844 Lublin) w ciągu 3 dni roboczych od wpływu zapłaty za zamówienie na konto Sprzedawcy.

§ 9. Realizacja zamówienia – produkty personalizowane

  1. W przypadku zamówienia dotyczącego produktów które mają zostać wykonane według projektu indywidualnie przygotowanego dla Kupującego, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po zaakceptowaniu przez Kupującego projektu, ostatecznych warunków realizacji zamówienia oraz po dokonaniu przez Kupującego zapłaty z góry całej kwoty należnej Sprzedawcy z tytułu umowy.
  2. Czas realizacji zamówienia wynika z ostatecznych warunków zamówienia zaakceptowanych przez Kupującego.
  3. Zrealizowane zamówienie, tj. spersonalizowane produkty zostaną wysłane do Kupującego, a jeżeli Kupujący wybrał odbiór osobisty, będą dostępne do odbioru w siedzibie sklepu stacjonarnego Sprzedawcy (ul. Braci Wieniawskich 5, 20-844 Lublin).

§ 12. Dostawa zamówienia

  1. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Dostarczenie zamówienia na adres podany przez Kupującego zostanie zrealizowany za pośrednictwem firmy kurierskiej albo Poczty Polskiej, zgodnie z wyborem dokonanym podczas zakupu.
  3. Koszt dostawy jest po stronie Kupującego, chyba, że strony ustalą odmiennie. Koszt dostawy wliczany jest w kwotę płatności za zamówienie.

§ 13. Zastrzeżenia techniczne

  1.  Kolory grafiki, papieru i dodatków w przedstawionych wizualizacjach na stronie sklepu oraz na wizualizacjach przesyłanych do klienta podczas projektowania mogą w różnym stopniu odbiegać od tych oglądanych bezpośrednio przez klienta a docelowo od rzeczywistych kolorów na finalnym produkcie. Jest to spowodowane różną specyfikacją techniczną wyświetlaczy, na których kupujący ogladają projekty oraz zdjęcia.
  2.  Wydruk na różnych rodzajach papieru może się różnić między sobą kolorami i intensywnością.
  3.  Personalizacja produktów na podstawie przesłanej listy gości odbywa się w sposób automatyczny. Błędy na liście gości mogą zostać niezauważone. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w wydruku personalizowanej części zaproszeń, jeżeli te błędy znajdowały się w tekście przesłanym przez klienta.
  4.  Rozmiar zaproszeń ślubnych może się różnić od podanego w specyfikacji o +/- 2 mm.

§ 14. Odstąpienie Konsumenta od umowy

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (seizo studio Palusiński Arkadiusz, ul. Braci Wieniawskich 5, 20-844 Lublin, tel.: 501 547 635, e-mail: hej@seizo.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  5. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

§ 15. Odpowiedzialność za wady (rękojmia)

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).

  2. Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. Na zasadach określonych w tych przepisach, Kupujący może m.in. żądać usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.

  3. Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

  4. Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.

  5. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

 

§ 16. Dane osobowe i pliki cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności, która znajduje się pod następującym adresem:
https://seizo.pl/polityka-prywatnosci/

§ 17. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 18. Pozostałe postanowienia

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 8 sierpnia 2023 roku.
Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję